HTML

CrazyLife.

Friss topikok

  • Zsokady: asszem jo volt :D (2010.08.11. 16:17) l. g.

Linkblog

2012.01.23. 17:35 Foolish.

csap

 szép álom volt. persze h nekem sosem jöhet össze. főleg úgy látszik a sors nem akarja h VELE összejöjjön..
múlt héten kedd óta minden nap kieresztettem a gőzt de olyan módon, hogy fekete karikásak voltak mára a szemeim és minden apróságon elsírom magam. ez normális?!nem.
szerelmes voltam.
pénteken vtam próbán. nagyon jó ez a zenekarr:)
tetszett! nekem még fejlődnöm kell hozzájuk sokat, mindenki profi körülöttem, de próbálok belejönni!!
egyre többet jár a fejemben a Peti. Azt hiszem nála rendesebb emberrel nem találkoztam még és nem is fogok valószínű..
jah a címről..csap.. múlt héten jó sokat sírtunk, de olyan szinten mint a csap. nem tudtuk megállítani..

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://foolish.blog.hu/api/trackback/id/tr963741305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása