HTML

CrazyLife.

Friss topikok

  • Zsokady: asszem jo volt :D (2010.08.11. 16:17) l. g.

Linkblog

2011.08.01. 21:04 Foolish.

szelidddd zzz

hmhm :) régen éreztem már ilyet... de nagyon :(:)
és nemtudom h egyáltalán merjek-e erről témát nyitni, amit már meg is kezdtem, vagy ne mivel egyáltalán sőt valószínűtlen minden. visszajelzést sem kapok, vagy annak vélem bemagyarázom magamnak? :D
azt hiszem túl értékesnek tűntem fel? megközelíthetetlennek?
nem hiszem.. de azt tudom h ilyes valakivel nem nagyon találkoztam még :)
hmhmhmmmmmmm . ha ez így folytatódik bennem , azt hiszem nagy csalódás lesz a vége, de most ezt akartam írni : h már megszoktam.. de nem akarom ezt megsozkni. én akarom őt :D
és nem hagyom békén :D viszont ha visszaír h te butaliba haggyámáá akkor igen:D de amíg nem áááááá :D idióta vagyok :D:) :(:(:( ez naggyon szomorú tény.

tehát a szelidi hétvége ismét egy megismételhetetlen élmény marad. főleg, hogy először életemben nem emlékszem a negyedére :(:(:(:( pedig ebből az estéből semmilyen emléket nem akartam elveszíteni :(:( mert minden egyes perce érték volt :)

na további szépnapot és persze písz :)
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://foolish.blog.hu/api/trackback/id/tr263118184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása