HTML

2011.08.15. 13:17 Foolish.

áf gt 2011 tata

Megjártam a 4 napos 30. áf gólyatábort tatán ami egyszerűen frenetikus volt!!
Első nap úgy éreztem, hogy elég rossz helyre kerültem, mert nem ismertem még akkor senkit, eléggé egyedül éreztem magam.
Megjegyzem én voltam az első gólya aki megérkezett a táborba! :D
Második nap már egész másképp alakult minden.Beosztottak minket csapatokba, így kerültem én a MOHIKÁNOKhoz. Több indián és telepes csapatok voltak, akik versengtek egymással.
A mi csapatunk, ahogy szerintem az összes többi is nagyon jól összekovácsolódott, sok kedves embert ismertem meg.
Ezek a napok igazából az ismerkedésről, bulizásról és a piáról szóltak. :D
Minden nap hajnalig tartó buli, majd reggel kelés és egész nap programok vártak minket, amiknek legnagyobb részét az ivós játékok adták ki.
De volt medence harc, autómosás, sárkányhajózás, amitől még mindig izomlázam van a jobb vállamban.. :D
Kaptunk megérkezéskor ajándékcsomagot is, valamint első reggel egy kis pálinkás jó reggeltel kezdődő napot tudhattunk magunk mögött.
A csapatvezetőink Krisz és Gabi voltak, mindketten nagyon kedvesek és segítőkészek voltak, szerintem igazán jó mentoroknak bizonyultak!
A HÖK-ös vezetőnk Kata volt. Ő is nagyon kedves volt, és tényleg mindenben próbált segíteni, még este kicsit illuminált állapotban, de akkor is segített kicuccolni, amikor jöttek értem.
Mindent összevetve azt hiszem életem eddigi legnagyobb 4 napos buliját, gólyatáborát éltem túl :DD és biztos, hogy nem bántam meg, hogy elmentem és belekóstoltam az ÁFeelingbe! A koliba is felvételt nyertem, úgyhogy majd onnan folytatódik a közvetítésem!
písz

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://foolish.blog.hu/api/trackback/id/tr363155066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása