HTML

2011.11.06. 20:15 Foolish.

budapest

 már nagyon régen nem jártam itt. azóta felköltöztem pestre; egyetemi éveimet töltöm itt :D
felvettek a bolyki soul&gospel kórusba, hetente 2x van próbánk, nagyon szeretem, tiszta lelkifeltöltődés :)
Bp elég sok, úgymond. bele lehet rázódni, de nagyon lefárasztja az embert, pörgős, forgalmas, büdös, szmogos...stb.
De szeretem! majd írok még most épp koliban vagyok és ki tudja ki nyit be és meglátja eme titkos blogooot :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://foolish.blog.hu/api/trackback/id/tr453359295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása