HTML

2010.12.21. 22:56 Foolish.

szünet

Végre téli szünet... mindjárt itt a karáscony, s az új év--> 2011 !
Ez az elműlt félév elég mozgalmas volt!!
Dec.8án elhagytam a telóm, így előre megkaptam a karácsonyi ajándékomat, ami egy sony e. xperia x10 mini pro ;)
aztán másnap meglett az elhagyott telóm, így most karácsonyig nem használhatom :DD
akkor dec.10én szalagavatóóm volt, ahol felléptem, énekeltem 2 számot, abbol 1,5 sikerült jónak mondhatónak -.-
a tánc-tangó- az jól sikerült :D
utána a bankett nagyon zsííír volt, meg az azt követő hétfői nap is a suliban:D
így szünet előtti 2 nap csak játszottunk az órákon, úgyhogy sok értelme nem volt bejárni..
nemtom még mit írjak, jah hogyígy elkezdődött a szünet akkor mért is ne betegednék meg?:D ez evidens...:D -.- na szóvaljah. most is tö kszarul vok, úgyh megyek is szundizni :)

jóééjt! majd írok, ha lesz kedvem <3
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://foolish.blog.hu/api/trackback/id/tr922531380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása