HTML

2010.10.07. 15:44 Foolish.

juppi

sikerüüült!!! Köszönöööm !!!! aaa annyira jó! :)
nagyon örülök! :D
ma meg nem mentem suliba, mert biosz doga volt és nem tanultam semmit.

csak én tehetek róla, jó hülye voltam, végig lazsáltam az egész hetet, pedig kb alig vt tanulni való. namind1 most szívok... tanulhatom a bioszt, kedden majd megírom, akkor csütörtökön 4 ÓRÁS töri doga!!! :O o.O fél1től fél5ig!!!! :D te jó atya gatya :DD
arra is kell még tnaulnom mert eddig semmit sem sikerült xD .... :S -.- EGY LUSTA DÖG VAGYOK!!!!! :@ :/

akkkooor még mi lesz.. jövőhét pénteken, 15én lesz a szülinapi bulim! :P
18. ... igaz hétfőn, 11én lesz a szülinapom :) már várom!!
amugy meg már viszonylag rég kiválasztottuk milyen lesz a kosztümünk.. ja és tangózni fogok, nem tudom, hogy említettem-e már :D

Kivettem könyvtárból egy könyvet: Lisa See: Hóvirág és a titkos legyező. Tök joa címe.. elovlastam még régebben, hogy miről szól, és csak annyi maradt meg bennem, hogy kínai nők életéről, hagyományokról. aztán tnap kivettem és kb egy lezbi nő életét vettem ki a hátulján lévő összefoglalóból. pont kérdezte Zsó, hogy miről szól, elkezdtem neki olvasni.. na nem nézhetett ám hülyének xD :D

Ja és elolvastam paulo coelho 11 perc című könyvét. Hát nekem tetszett összegészében.
Vannak benne érdekes dolgok :D már meglepőek, pl sosem gondoltam volna, hogy ez az egész könyv kb a szexről fog szólni, jo valójában elég lélektani, vagyis a 2 összefonódása inkább:D

na most viszont megyek mert itt van tessék 5 percre bedugtam a net kábelt és máris itt meg fészbukon kötök ki -.- közbe kéne csinálnom az irodalom tételemet. még be kell gépelnem 2 oldalt!
szal hajrá! (:
jaaa és akarok tetkót, mindjárt beszúrom a képét. ma megbeszéltem nagynénémmel, holnap személyesen is megudmáljuk, h h is legyen :D :P
apu még nem tud róla.. asszem ki fog akadni ! :S

i've to goo, báááj <3
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://foolish.blog.hu/api/trackback/id/tr812353996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása