HTML

2009.10.03. 23:43 Foolish.

október eleje

Ciao Bello !

minden csudi jó :) jövőhéten megyek Zs.-val Szegedre, Tomi,Gaccs.
Szupi lesz, egész hétvége (:
Okt.1-je...zenevilágnapja konci fellépés....hát mit mondjak sikerült már jobban is fellépésem xD ennél 2 milliószor az biztos...szóval nem volt vmi fényes nap. Majd máskor megcsillantom tehetségem :DD
Még aznap este elmentünk a fajszi bandával meg a maggal a városba...szarrá áztunk, vizipipáztunk és köbö ennyi.
Ja meg a fajszi banda megmutatta a fajsziságát hazafelé a buszon-.- bedumáltak mindenkinek én meg csak bujtam h engem nehogy meglásson vki xD már h nehogy megverjen miattuk :DD
Aztán hazaértem aluszkáltam másnap meg okt. 2-a ... névnapom :)
Reggel, pénteken végre sokáig aludhadtam vna mivel nem volt sulink...erre fél 7kor kapok köszöntő sms-t :D kicsit ideges lettem..de aztán visszapuffantam az ágyba és a többit meg sem hallottam 10 fele felkeltem hát kaptam még párat. :D
Tök jól esett, sokan gondoltak rám :)
Akkor aznap eljött hozzám egyik bnőm kimentünk a faluba..ahova most mentem ki az elmult tizenkettő-három év alatt először :D
pozitív élmények sokasága :D
csomóan meghíívtak mindenre...úgyhogy máskor is ! :DD
Anettet kicsit leitattam..de nem baj nem ártott meg neki...ideje volt egy kis alkohol felfedező túrát tennie..na ez nemtom mennyire volt értelmes :D no sebaj :)
Akkor aznap a kozmetikusomtól is kaptam egy tök szép orchideát, a Tomiii is felhívott L.L :P wáá jól esett.. :)
Szóval jól telt el az a nap!
Remélem Szeged is jól sikerül :) Szurkoljatok ...habár csak én olvasom a blogom de nembaj:D én szurkolok :DDD
na puszi pacsi písz és jó vasárnapot mindenkinek! :*  <3
 

ui.: most kaptam meg májusi zongora záróhangversenyemről magamról egy képet!
Gondoltam beillesztem (:     


Szólj hozzá!

Címkék: élet buli barátság


A bejegyzés trackback címe:

https://foolish.blog.hu/api/trackback/id/tr951425974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása